28 Kasım 2011 Pazartesi

Bunu ben yaptım!










Bir avuç tasarım meraklısı, yaratıcılıklarının sınırlarını keşfetmeye ve birkaç saatini kuyuncu atölyesinde geçirmeye niyet etmiş....masal böyle başlıyor.

Belli aralarla düzenlediğimiz "Kendi kolyeni tasarla (ve gerçekleştir)" atölye çalışmasından bahsediyorum. Mum modelleme, bizim Cumartesi öğleden sonrasını geçirmek için seçtiğimiz rutin bir aktivite. Ama atölyemize konuk olan hanımlar ve beyler genellikle kendi mesleklerinden çok uzağa düşen, hayalgücünü, elleri, birtakım garip? aletleri kullanmayı içeren bir maceraya atılmış oluyorlar. Hayatlarında ilk kez.

Kağıt, kalem, mum, ateş....bana itaat edecek mi? Ah, olamaz...iyice yayıldı, şunu düzelteyim...o ne, sen bitirdin mi yoksa? İnanmiyorum! Çok güzel olmuş, hocam, benimki de tamam mı? Derken...gün bitmiş oluyor. Sıra kolyelerin dökülmesi ve tamamlamasında.

Aşağıki fotoğraflar böyle bir günü anlatıyor işte. Kendine, bir aile bireyine,en sevdiği arkadaşına kim daha güzel bir hediye verebilir ki?

Bir sonraki atölye çalışmasının tarihlerini sabırsızlıkla bekleyiniz!

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More