8 Ağustos 2011 Pazartesi

Meraklısına Tavsiye Kitaplar





Haziran ortasında Facebook'ta gördüm: kitap nihayet yayınlanmış! Benim için çok özel, işlerimin yer aldığı ilk uluslararası yayın. Henüz yayına hazırlık aşamasında olup da tatlı tatlı kaşıntılara sebep olan sıradaki kitapları bir kenara bırakalım.
NEW RINGS 500+ DESIGNS AROUND THE WORLD adıyla yayınlanan bu kitap Barcelona'da yaşayan takı sanatçısı Nicolas Estrada'nın bir girişimi. JOYA 2009 Çağdaş Takı Haftası'na katıldığım esnada bana projeden bahsetmiş ve katılmam için davet etmişti.
Tasarımlarını çok severek takip ettiğim Arata Fucki, Rana Mikdashi, Giovanni Corvaja, Michael Berger ve Janos Gabor Varga'nın işlerini burada görmek beni iyice keyiflendirdi.
Gelelim benimkilere: Fotoğraflarını yukarıda sırasıyla veriyorum. Kara Kraliçe IKSV'de sergilendiği sırada bir hanıma eşi tarafından evlilik yıldönümünde hediye edildi. Kara Kral Marmaris Selimiye'de tatil yapan bir tasarımseveri bekliyor. Sevgili Keriman Üzen'in Losta'sında.Güzel Prenses iki kopya yapıldı, biri Adana'ya diğeri Birleşik Devletlere gitti.Demir Gül ve Cesur Şövalye benim koleksiyonumdan, benzerleri yok. Unutmadan, kitabın küpe versiyonu için hazırlıklar başladı, bakalım küpelerimizi de sevecekler mi?

0 yorum:

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More