20 Ağustos 2011 Cumartesi

Gizemli Bayan D ya da 8.5 Numaralı Tektaş











Bayan D'yi tanımıyorum. Ama onun için çok özel bir tektaş ısmarlamaya gelen adamı tanırım. Çok sevgili ve zarif parmaklı bir arkadaşı ile geldi, tektaş istediğini söyledi. Taş özel olmalıydı, mesela siyah bir elmas....ya da konyak rengi bir pırlanta... Incecik parmaklı kadına Amsterdam gezisinde evlilik teklifinde bulunacaktı, herşey gizlice yürütülmeliydi, kızın parmaklarını ölçme şansımız yoktu ama çok inceydiler. Mesela....siparişi vermeye gelirken yanına kattığı arkadaşınınki gibi...9, 8.5, 9.5...ama hangisi? Kuyumcu içgüdülerime güvenerek ben karar vermeliydim. Yüzüğü yapmaya başladım: kare teller haddeden çekildi, büküldü, gümüş prototip yapılacaktı. Taşa tam ölçüsünde bir yuva, sonra yüzük koluna güzelce kaynayacak, müşterinin onayı alınacak. Hepimiz heyecanlıyız, bir Bond operasyonu daha...Hah, tamam, sevdiler! Şimdi beyaz altından aynısı yapılacak, yuvası oturtulacak ve taş mıhlanacak! Cila, temizlik....ve....yüzük hazır. Şu anda bir bavulda, kadife kutusunda dinleniyor olmalı. Pazartesi günü ışığa çıkacak, bir teknede, o malum EVET'i duymak için. Ayrıntıları çok ama çoook merak ediyorum! Yüzüğün son halini yayınlamaya sıra geldiğinde belki bunları da paylaşabilirim, kim bilir?

1 yorum:

Tek Taş Yüzük olarak yazılarınızı takip ediyoruz.

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More